Kontrakter & ansættelsesforhold

En dybdegående forståelse af din virksomhed

Med HR-Afdelingens kontrakter & ansættelsesforhold sikre du din virksomhed. Vi sørger for et opstartsmøde i virksomheden for at forstå forretningen. Derefter fortager vi en fuld gennemgang og opdatering af nuværende kontrakter, politikker og håndbøger.

Det får du med kontrakter og ansættelsesforhold:
  • Stand-by i forhold til ”nu og her” udfordringer (åben tlf. linie til kontaktperson/ledelsen)
  • Sparring om personalesager
  • Udarbejdelse af
    • Kontrakter til nye medarbejdere
    • Advarselsbreve
    • Uddannelsesaftaler
    • Barselsaftaler
    • M.fl.
  • Løbende opdatering af kontrakter/politikker/håndbøger i forhold til lovgivning
  • Samtaler med ledelse omkring løn og anden kompensation
  • Hjælp til implementering af f.eks. pensionsordninger og andre personaleordninger