Om HR-Afdelingen

Lær os at kende

Sådan startede det...

HR-Afdelingen hjælper virksomheder med alle HR-opgaver, store som små.

Vi står for at minimere den administrative byrder for derved at skabe mere tid til forretningen.

Vores team har mange års erfaring og forskellige kompetencer indenfor HR, og fordi vi arbejder på tværs får vores kunder altid den hjælp, de har brug for.

 

Som kunde hos os, undgår I at ansætte en medarbejder til HR – I betaler kun for den ydelse, I har brug for.

 

Det skal være nemt at arbejde med os!

 

HR-Afdelingen er etableret af Malene Hald Pedersen, som har væsentlig erfaring med HR, Executive Management og global ledelse fra såvel nationale som internationale virksomheder, senest som Adm. Direktør og Vice President, Human Resources med ansvar for driften af 6 kontorer internationalt, Global IT og Marine HR.

Vi arbejder aktivt med FN's mål

Alle medarbejdere har adgang til, og HR-Afdelingen sponsorerer – uddannelsesinitiativer.

Alle vores medarbejdere opfordres til at hjælpe andre i deres udvikling. Vi deltager aktivt I mentorship-programmer og yder gratis coaching til mennesker, der finder det svært at komme ind på eller tilbage til arbejdsmarkedet.
Vi arbejder aktivt med ligestilling.
Vi har udført selvstændig research og er active i forhold til at fremme ligestilling i shipping industrien.
Vores ambition stopper ikke her…

Mød vores team

Malene Hald Pedersen

Direktør

Susanne lid

HR-konsulent og coach

Malene Stausholm Perkins

Martha Jane Irving

HR-konsulent