Om HR-Afdelingen

Fordi det skal være nemt at skabe store resultater!

HR-Afdelingen hjælper virksomheder med alle HR-opgaver, store som små.

Vi står for at minimere den administrative byrder for derved at skabe mere
tid til forretningen.

 

Vores team har mange års erfaring og forskellige kompetencer indenfor HR, og fordi vi arbejder på tværs får vores kunder altid den hjælp, de har brug for.

Som kunde hos os, undgår I at ansætte en medarbejder til HR – I betaler kun for den ydelse, I har brug for.

 

Det skal være nemt at arbejde med os!

 

HR-Afdelingen er etableret af Malene Hald Pedersen, som har væsentlig erfaring med HR, Executive Management og global ledelse fra såvel nationale som internationale virksomheder, senest som Adm. Direktør og Vice President, Human Resources med ansvar for driften af 6 kontorer internationalt, Global IT og Marine HR.

Vores mission & værdier

  • Vi ønsker at levere ægte HR-løsninger, der fungerer til en rimelig pris

 

  • Vi leverer professionelle og troværdige løsninger – og vi har hjertet med

 

  • Vi elsker at arbejde med mennesker, og vi bestræber os på altid at gøre en forskel

Vi arbejder aktivt med FNs Verdensmål

Alle medarbejdere har adgang til, og HR-Afdelingen sponsorerer – uddannelsesinitiativer.

 

Alle vores medarbejdere opfordres til at hjælpe andre i deres udvikling. Vi deltager aktivt I mentorship-programmer og yder gratis coaching til mennesker, der finder det svært at komme ind på eller tilbage til arbejdsmarkedet.

 

Vi arbejder aktivt med ligestilling.

 

Vi har udført selvstændig research og er active i forhold til at fremme ligestilling i shipping industrien.

 

Vores ambition stopper ikke her…

Er den HR-administrative byrde blevet for stor?

Vi teamer op med de bedste - for vores kunders skyld!

Vi samarbejder med en række ekspertvirksomheder for at sikre vores kunder de bedst mulige løsninger.